منتدي شباب المسرح
عزيزي الزائر انت غير مسجل لدينا.سجل حتي تتمكن من مشاهدة كل الأقسام ..اقسام الأفلام والأغاني و الموسيقى وكل المواضيع(التسجيل يأخذاقل من 30 ثانية)
منتدي شباب المسرح
عزيزي الزائر انت غير مسجل لدينا.سجل حتي تتمكن من مشاهدة كل الأقسام ..اقسام الأفلام والأغاني و الموسيقى وكل المواضيع(التسجيل يأخذاقل من 30 ثانية)
منتدي شباب المسرح
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي شباب المسرح

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخول  

رساله الى بنت الجزائر المحترمه

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ايوب الغرام
عضو مهم داخل المنتدى
عضو مهم داخل المنتدى
ايوب الغرام

عدد نقاط نشاطك في المنتدي : 79517

رساله الى بنت الجزائر  المحترمه Empty
مُساهمةموضوع: رساله الى بنت الجزائر المحترمه   رساله الى بنت الجزائر  المحترمه Emptyالخميس 3 ديسمبر - 15:06

اشكرك جد جد يا بنت الجزائر الجميله واشكر كول اعضاء الذين د فعو عن مصر لكن ارجو من الاداره عدم طرد

هذه العضوه بنت الجزائر من المنتدى لسبب بسيط هى جزائريه ونحن مصرين هيه من حقها تدافع عن بلدها من

الممكن انه خانها التعبير ومع الاسف قالت الفاظ لو كان ليه حق تخسرو يا اختى يا كريمه اخذ الحق حرفه

بس اسمحيلى اقولك صدقينى مش علشان انا مصري بس فعلا المصري مش كلب ولو كان كده مكنش اتذكر فى

القران الكريم

اضيف معلومه صغيره لحضرتك الرسول الكريم قال

(خيركم من بدء بى الصلح)

ده لو كانت مسلمه

معلومه تانيه مهمه جد اضيفه ليكى يا بيبى

انا مش مشيت ورا الاعلام ولا سمعت كلام حد علشان انا شاهد عيان مع الاسف وتم بى الفعل معايه كده

مع الاسف اتهانت من جزائري واتبصق عليه ليه انا مبشتغلش فى مصر اعمل فى الجزئر و طربلس

لكن ممشتش ورا كلام حد وعلى فكره فى حاجة على المنتدى بالصوره والصوت مع الاسف تدين

اعمل الشغب وكمان فين الكرامه ونخوة مش هقول الشعب الجزائري كله لكن من بعضهم فى السودان

الى يتعرضو للنساء والاطفال فى السودان بس انا مش عايز اتكلم في اللى ليه واللى عليا ده لو كان عليه

بس القران الكريم قالك ايه ( واذا جائكم فاسق بنباء فتبينو ) صدق لله العظيم... الى اخره

نصيحه يا اختى الكريمه متكلميش عن شعب كامل في الوحش وفى الحلو زى الجزائر ما فيه كده

وانا فى الرسالة الى فاتت كانت بدعو لى الاسلام

وكول الناس بتتخانق وتزعل وبقول خلينا ننسا الكراهيه

لكن فى رسالتك شوفي اسلوبك مش بعتقد انو اسلوب كول الشعب الجزائري هوه ده الفرق بينى وبينك

بدل متزرعى الحب وتحاولي تكونى حمامة سلام مسكتى سيف ابليس وتهجمى وكانك مش مسلمه يا فندم

الرسول كان عنده جار يهودى كان بيضع امام منزله القمامه مع ذلك اليهودى مرض راح زارو

وده اسمو يهودى بجد مش مصري بلدى الازهر وبلد الحسين وبلدى السيده زينب والسيده نفيسه

والبلد الى كلم فيه

موسى ربنا فى سيناء مع الاسف اخطاتى فى التعبير اننا يهود واتمنا ان ربنا يغفرلك ويغفرلينا

لكن اتمناء ان لا اخاطبك مره اخره علشان انتى مش النموزج الجزائري الى انا اعرفو الشعب الجزائري

الى جلسة مع كان طيب جد جد لى درجة كانه بنقسم رغيف الخبز هوه ده الجزائري

اتمناء ان لا تتحدثى نايبة عن الشعب الجزائري جميع واتركى خير ممثل يتحدث عنكم علشان الجزائر جميله

وكبيره اوى وفيه خير منكي يتحدث عنه

ويكفى ان رسالتى ده مفهاش اى اهانه للشعب الجزئري عامه على عكس رسالتك الى فيه دليل على نشاتك

لكن اكيد مش كل الشعب الجزائري كد وفى النهايه اقول ليكى

ارجو تنظري بموضع مش بشكل وطنى بحة لكن بشكل دينى وتسامح والرحمه والعفو

واعتذر لكى لو شعرتى بالاهانه لشخصك

واكيد ربنا مبيرضاش الظلم واتمنا انام مظلوم افضل ما نام ظالم

رساله الى بنت الجزائر  المحترمه 77248
محمود شاكر
رئاسة الموقع
رئاسة الموقع
محمود شاكر

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: رساله الى بنت الجزائر المحترمه   رساله الى بنت الجزائر  المحترمه Emptyالثلاثاء 8 ديسمبر - 19:41

رساله الى بنت الجزائر  المحترمه 788549
https://theater.jeun.fr
SWEET HEART
عضو جديد
عضو جديد
SWEET HEART

ذكر
عدد نقاط نشاطك في المنتدي : 85515

مُساهمةموضوع: رد: رساله الى بنت الجزائر المحترمه   رساله الى بنت الجزائر  المحترمه Emptyالثلاثاء 8 ديسمبر - 19:47

رساله الى بنت الجزائر  المحترمه 117925
رساله الى بنت الجزائر  المحترمه 117925 رساله الى بنت الجزائر  المحترمه 117925 رساله الى بنت الجزائر  المحترمه 117925 رساله الى بنت الجزائر  المحترمه 117925 رساله الى بنت الجزائر  المحترمه 117925 رساله الى بنت الجزائر  المحترمه 117925 رساله الى بنت الجزائر  المحترمه 117925 رساله الى بنت الجزائر  المحترمه 117925 رساله الى بنت الجزائر  المحترمه 117925 رساله الى بنت الجزائر  المحترمه 117925
رساله الى بنت الجزائر  المحترمه 117925
ميريام1981
عضو جديد
عضو جديد

انثى
عدد نقاط نشاطك في المنتدي : 73036

مُساهمةموضوع: رد: رساله الى بنت الجزائر المحترمه   رساله الى بنت الجزائر  المحترمه Emptyالأحد 9 يناير - 3:48

والله عجبني ردك كثير وانا عضوة جديدة واتيت من الجزائر
والله حرام اللي سواه الماتش ده

واكرر اسفي بالنيابة عن كل من قال كلمة وحشة عن اخواننا المصريين

انا اعتز ببلدي كثيراا ولا ارضى بالظلم وفي النهاية انتم اخواننا

تقبل مني فائق الاحترام اخي
ايوب الغرام
عضو مهم داخل المنتدى
عضو مهم داخل المنتدى
ايوب الغرام

عدد نقاط نشاطك في المنتدي : 79517

مُساهمةموضوع: رد: رساله الى بنت الجزائر المحترمه   رساله الى بنت الجزائر  المحترمه Emptyالجمعة 14 يناير - 14:27

لم اجد من الكلام ما يوفى سعادتى اليوم بى ردك الذى اقل ما اقول عليه انهو باقة ورد جميله لى جميع المصرين واشكرك بى شده وبى الفعل انتى جزائري بى معانه الكلمه وفعلا لو الكوره عتعمل فين كد ونخسر بعض مش عيزنه علشان منسبش حد يفرح فين اشكرك وتحياتى الى شعب الجزائري الجميل والى (بلد المليون شهيد)[img][/img] :تحميل:

رساله الى بنت الجزائر المحترمه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-