منتدي شباب المسرح
عزيزي الزائر انت غير مسجل لدينا.سجل حتي تتمكن من مشاهدة كل الأقسام ..اقسام الأفلام والأغاني و الموسيقى وكل المواضيع(التسجيل يأخذاقل من 30 ثانية)
منتدي شباب المسرح
عزيزي الزائر انت غير مسجل لدينا.سجل حتي تتمكن من مشاهدة كل الأقسام ..اقسام الأفلام والأغاني و الموسيقى وكل المواضيع(التسجيل يأخذاقل من 30 ثانية)
منتدي شباب المسرح
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي شباب المسرح

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخول  

الجزائريون قوم ياجوج وماجوج

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ايوب الغرام
عضو مهم داخل المنتدى
عضو مهم داخل المنتدى
ايوب الغرام

عدد نقاط نشاطك في المنتدي : 79682

الجزائريون قوم ياجوج وماجوج Empty
مُساهمةموضوع: الجزائريون قوم ياجوج وماجوج   الجزائريون قوم ياجوج وماجوج Emptyالجمعة 20 نوفمبر - 6:35

الجزائر الف خساره على الجزائر دى مش الجزائر دى تل ابيب ايه الى بيحصل ده الشعب الجزائري بيعمل ايه

مش ده الشعب الجزائر العريق صحاب المليون شهيد ده قوم ياجوج وماجوج الى يضرب اخو العربى يكون ايه

الى يشتم ويبزق على مسلم زيو يكون ايه الى يجرح مسيحى زيو يكون ايه وانا فى مطار طربلس القى واحد

جزائري يقول عليه اقتلو المصري عدو لله ويحول يتهجم عليه بى الايد والسب والتجريح وانا معملتلوش اى حاجه

هل زنبى انى مصري حته لو مصري هل المصري كافر هل علشان مبارة كرة قدم تنقلب الامه

وتتشرد الاف الناس الى مهلش زنب غير انه بتجري تدور على للقمة العيش ليه ليه ده غير الى عملو الجزارين فى ا
السودن من ضرب المصرين انتو فكرين نفسكم ايه مش عارفين نرد ولا خايفن بس احنا مترناش انن نمد ايدانه

على حد مسلم او مسيحى عربى ممكن نعتدى على حد خد ارضنه لكنن على عربى خد منن كاس العالم مش ممكن

ياخساره على الانسان لمه يمشى وره شيطان مع الاسف اسرائل بقة عنده كرامه ونخوه عن شعب الجزائر ياجوج

وماجوج وعن قوم لوط انا مش بجرح بس بصو انتو بتعملو ايه ضرب واهانه ونسيتم انكم المفروض بنادمين

وبتفهمو يا قللة العق والدين وربنا يهدى كول مجنون سفيه
محمود شاكر
رئاسة الموقع
رئاسة الموقع
محمود شاكر

ذكر

الجزائريون قوم ياجوج وماجوج Empty
مُساهمةموضوع: رد: الجزائريون قوم ياجوج وماجوج   الجزائريون قوم ياجوج وماجوج Emptyالجمعة 20 نوفمبر - 14:37

انا مش عارف في ايه مطول عمرنا بنلعب كوره اشمعنا المره دي علي العموم اكيد مش كل الناس اللي في الجزائر وحشه ودي اكيد قله وانشاء الله منخسرش بعض والله اللي بيحصل عيب جداً وفضيحة.
https://theater.jeun.fr

الجزائريون قوم ياجوج وماجوج
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-