منتدي شباب المسرح
عزيزي الزائر انت غير مسجل لدينا.سجل حتي تتمكن من مشاهدة كل الأقسام ..اقسام الأفلام والأغاني و الموسيقى وكل المواضيع(التسجيل يأخذاقل من 30 ثانية)
منتدي شباب المسرح
عزيزي الزائر انت غير مسجل لدينا.سجل حتي تتمكن من مشاهدة كل الأقسام ..اقسام الأفلام والأغاني و الموسيقى وكل المواضيع(التسجيل يأخذاقل من 30 ثانية)
منتدي شباب المسرح
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي شباب المسرح

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخول  

عادل ورحاب قصة حب من ملفات التاريخ

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
قصة رجل حر
عضو فضي
عضو فضي
قصة رجل حر

ذكر
عدد نقاط نشاطك في المنتدي : 93655

عادل ورحاب قصة حب من ملفات التاريخ Empty
مُساهمةموضوع: عادل ورحاب قصة حب من ملفات التاريخ   عادل ورحاب قصة حب من ملفات التاريخ Emptyالجمعة 16 مايو - 15:24

انا النهاردة جيبلكم قصة حقيقة حصلت فى يوم من الأيام قصة حب عادل ورحاب
والله يا جماعة انا قلبى بيتقطع بسبب الموضوع ده انا خلاص بموت من اللى انا فية شوفتو المصيبة شوفتو الكارثة عادل ساب رحاب تخيلو بعد الحب دة كله سابو بعض اةةةةةةةةةةةةةةة مش قادر
الاول اعرفكو على عادل :
عادل دة يبقى جارى شاب طموح جدا و دمه خفيف جدا جدا و زكى جدا جدا جدا و بسم الله ما شاء الله تقيل موت و كل البنات بتتجنن عليه و ياربىىىىىىى على العرايس اللى بتقدمله بجد بجد حاجه وهم
بس عادل محبش غير واحدة بس و هى رحاب و بيحبها موت
عادل فى اولى ابتدائى و بيحب رحاب فى كى جى تو و رحاب دى بقا تبقى بنت الجيران بردو شوف الصدف :
الواد ميدو صاحب عادل ده بردو ابن الجيران وفى اولى ابتدائى معاه و راح لعادل فى يوم و قاله ان هو و رحاب بيحبو بعض (يانهار ابيض ازاى كدة)
عادل قاله لا دا انا و رحاب اللى بنحب بعض
راح ميدو اضايق جدا جدا ورما الشنطة على الارض وقالو لا رحاب بتحبنى انا وكانت هتبقى عركة لولا تصرف عادل الحكيم (بقولكم شاب رزين يا جدعان)
عادل قاله تعالى يا ميدو و راحو نادو على رحاب
عادل قالها رحاب انتى بتحبى ميدو؟ (شوفتو الثقة بالنفس هيا دى العيال المخلصة)
قالتله لا يا ياعادل انا بحبك انت قالها و انا كمان بحبك اوى اوى يا رحاب
عادل قال لميدو شوفت يا ياميدو رحاب بتحبنى انا
ميدو قاله اه يا عادل خلاص انا اسف وسابهم ومشى وهو يجر ازيال الخيبة هائم على وجهه وبيغنى جئتو ولا اعلم من اين
وعادل و رحاب بقالهم كام شهر مرتبطين و الكل عارف اهل عادل و اهل رحاب و حاجه فل جدا
لكن القدر ماسبهمش فى حالهم وعين الحسود صابتهم
رحاب جت لعادل اول امبارح و قالتله عادل انا مبحبكش انا بحب اشرف ابن خالى (خيانة مش ممكن ازاى)
عادل ادمر انهار جالة صدمة عاطفية ازاى يحصل كدة ازاى تعمل فية كدة وانحرف ومشى فى طريق الشيطان والادمان وفلوسة كلها راحت على البقالين وكل مايشوف حد يقوله عمو هو ليه كل البنات خاينه و لازم تحب اتنين ليييييييييييييييييية
وقاعد دلوقتى ياعينى بيفتكر فى الشيبسى اللى جابه لرحاب و الايس كريم اللى عزمها عليه
وانه خسر ميدو اللى كان بيقعد جنبه فى نفس الديسك فى الفصل و اللى كان صحبه و جاره
و ايام ما كان بياكل سندوتشات ميدو فى الفسحه
و يااااااااااااااااااااااااااااما يا زوزو اتمرجحنا سوا انا و ورحاب و ميدو (زوزو مين )
و اعد يفتكر ايام كلام الحب اللى كانت بتقولهوله و انه بتحبه اكتر من الشيكولاته جالاكسى اللى بتموت فيها
ايةةةةةةةةةةةةةة دونيا
و اعد يعيط و منهارانهيار فظيع اكبرمن انهيار بتنا فى زلزال 92 و على لسانه ان كل البنات غدارة و كل البنات كدابه و ان رحاب طعنتنى فى قلبى طعنتنىىىىىى طعنه جامده اوى
و عادل قرر قرار انه موش هيلعب مع رحاب تانى و لا هيكلم اشرف ابن خالها و انه مش هيحب حد تانى و لا حتى مى اللى جاتله الاسبوع اللى فات و باسته فى خده و قالتله انا بحبك يا عادل و لا هيعبر هند اللى ساكنه فى الدور اللى فوق و بتنزل تقوله تعالى نلعب سوا
ودى كانت نهاية قصة الحب الكبيرة انا حبيت احكيهلكم علشان يشهد التاريخ على قصة الحب الخالدة وادينى بفوت على كل المدن واحكى حكاية عادل ورحاب انتى فين يارحاااااب انتى فين يارحاااااااااااااااب
قصة رجل حر
عضو فضي
عضو فضي
قصة رجل حر

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: عادل ورحاب قصة حب من ملفات التاريخ   عادل ورحاب قصة حب من ملفات التاريخ Emptyالسبت 17 مايو - 19:03

مع اطيب تمنباتى
قصة رجل حر
عضو فضي
عضو فضي
قصة رجل حر

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: عادل ورحاب قصة حب من ملفات التاريخ   عادل ورحاب قصة حب من ملفات التاريخ Emptyالأحد 18 مايو - 18:09

:قوووووول:
ahOod
عضو نشط جداً
عضو نشط جداً
ahOod

انثى
عدد نقاط نشاطك في المنتدي : 93113

مُساهمةموضوع: رد: عادل ورحاب قصة حب من ملفات التاريخ   عادل ورحاب قصة حب من ملفات التاريخ Emptyالإثنين 19 مايو - 2:47

سلامة

انا هنا يا سلامة

:123:

يخونك الايس كريم والشيبسى يا رحاب

ادى جزاء اللى يأمن لبنت فى k.g

-----------------------------------------------
ايه يا واد يا شلقم الحلاوة دى يا واد

نايس يا مان
beebo
عضو مجتهد
عضو مجتهد
beebo

ذكر
عدد نقاط نشاطك في المنتدي : 93795

مُساهمةموضوع: رد: عادل ورحاب قصة حب من ملفات التاريخ   عادل ورحاب قصة حب من ملفات التاريخ Emptyالإثنين 19 مايو - 8:26

الله الله جميل ياشلقم :thank:

عادل ورحاب قصة حب من ملفات التاريخ
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-