منتدي شباب المسرح
عزيزي الزائر انت غير مسجل لدينا.سجل حتي تتمكن من مشاهدة كل الأقسام ..اقسام الأفلام والأغاني و الموسيقى وكل المواضيع(التسجيل يأخذاقل من 30 ثانية)
منتدي شباب المسرح
عزيزي الزائر انت غير مسجل لدينا.سجل حتي تتمكن من مشاهدة كل الأقسام ..اقسام الأفلام والأغاني و الموسيقى وكل المواضيع(التسجيل يأخذاقل من 30 ثانية)
منتدي شباب المسرح
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي شباب المسرح

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخول  

انا ماشى من المنتدى

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
وائل مدبولي
مشرف مميز
مشرف مميز
وائل مدبولي

ذكر
Localisation : الجيزة Emploi : (مهندس) عدد نقاط نشاطك في المنتدي : 103765

انا ماشى من المنتدى Empty
مُساهمةموضوع: رد: انا ماشى من المنتدى   انا ماشى من المنتدى Emptyالأربعاء 16 أبريل - 18:38

ياانور لازم تعرف ان المنتدى بيمر بظروف خاصة يعني مثلا فين بقية الناس الأساسية الي كانت في المنتدى كلة عندة ظروف منعاه من المشاركة في المنتدى منذ مدة على العموم انت من الناس المهمة جدا ياد انت من اساس المنتدى ازاي تفكر تمشي امال احنا نعمل ايه الله يكون في عوننا فكر جيدا فكر مرة اخرى معلش ظروف بنمر بيها وان شاء الله هتمر وعلى فكرة احنا طولنا عدد المواضيع الي في المواضيع الأخيرة حتى لا تختفي وياخد كل موضوع حقه في الرد
https://theater.jeun.fr
محمود شاكر
رئاسة الموقع
رئاسة الموقع
محمود شاكر

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: انا ماشى من المنتدى   انا ماشى من المنتدى Emptyالأربعاء 16 أبريل - 18:49

عجباً يا انور ان تشكى من عدم وجود جيتار سبيشيل فى الانتقال السريع ولم تلاحظ ان القسم الدينى مثلاً غير موجود... وعجباً ان تشكى من ان موضوعاتك لا يرد عليها فأنت وحدك المسئول عن ذالك قد تكون تختار الموضوع الخاطئ للكتابه عنه او ما الى ذالك وارجوا منك الدخول على [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]لترى من هو الذى له الحق فى ان يقول ان موضوعاتى لا يرد عليها...
وعجباً ان تشكى من ان موضوعاتك تحذف وانا قلت لك شخصياًُ وكتابياً ان المنتدى كل 3 شهور يحذف اى موضوع غير مثبت وان كنت لا تريد ان يحذف بعد مدة الثلاث شهور فأختار وضع المثبت.
وعجباً ان تهددنا بالانسحاب من مكانك...
خالد قابل رئيس الموقع
رئاسة الموقع
رئاسة الموقع
خالد قابل رئيس الموقع

ذكر
Localisation : القاهره Emploi : مخرج مسرحي عدد نقاط نشاطك في المنتدي : 100290

مُساهمةموضوع: رد: انا ماشى من المنتدى   انا ماشى من المنتدى Emptyالأربعاء 16 أبريل - 22:54

مع اطيب تحياتي وتمنياتي بقضاء وقت ممتع
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: انا ماشى من المنتدى   انا ماشى من المنتدى Emptyالخميس 17 أبريل - 12:37

يعنى انا جيت كتبت موضوع عن موهبة جديدة الوحيد اللى رد عليا كان خالد قابل ودة بعد حوالى 3 ايام من كتابتى للموضوع فى الاول كان كلو بيقول طيب نزل الموضع او نزل الاغنية او نزل الشرح دلوقتى مبقاش حد بيرد علاي خالص هل دة برضوا يا شاكر من الكتابة الغلط للمواضيع ولا دة من الناس وبعدين انسحابى جة عشان مبفاش فى حد اصلا با مهتم بالمنتدى الا 3 الرؤساء .... ياراجل دنا من المؤسيسين للمنتدى .
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: انا ماشى من المنتدى   انا ماشى من المنتدى Emptyالخميس 17 أبريل - 12:41

[size=24]كونا انى بهدد بالانسحاب ......... انا ببعت موضوع الانسحاب دة لواحد بس هو انتى يا محمود يا شاكر لانى انا وانتى اكتر ناس بنقعد مع بعض ونتكلم مع بعض فى المنتدى ....[/size]
محمود شاكر
رئاسة الموقع
رئاسة الموقع
محمود شاكر

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: انا ماشى من المنتدى   انا ماشى من المنتدى Emptyالخميس 17 أبريل - 18:36

شكراً محمد انور على الشعور الرائع للأنتماء للمنتدى ...

وانا اعرف ان الزعل نتيجت حب للمنتدى ومن به ولكن حاول فى موضوعات اخرى لا تراها مهما قد يكون الاخرين يروها مهما بالنسبه لهم وانا عن نفسى ما يدفعنى لاى موضوع هو العنوان ...
اخى العزيز اعتقد ان مازال بداخلك مساحه للصبر على ما تراه غلط فأن صح انت معنا وان لم يصح فيدك معنا ايضاً، لم اسمع ان قائد انتصر فى التاريخ لانه تراجع وتقهقر بلا عوده، بل حارب وصبر واعاد ترتيب خطواته وتكتيكاته....
خالد قابل رئيس الموقع
رئاسة الموقع
رئاسة الموقع
خالد قابل رئيس الموقع

ذكر
Localisation : القاهره Emploi : مخرج مسرحي عدد نقاط نشاطك في المنتدي : 100290

مُساهمةموضوع: رد: انا ماشى من المنتدى   انا ماشى من المنتدى Emptyالخميس 17 أبريل - 23:48

مع اطيب تحياتي وتمنياتي بقضاء وقت ممتع

والحدق ************ يفهم

انا ماشى من المنتدى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-